Colorado Springs çekimi – canlı: Anderson Lee Aldrich’in yeni videosunun ortaya çıkmasıyla saldırıyı durduran kahramanlar arasında sürükle kraliçe



Polis, Colorado Springs’teki ‘yürek burkan’ silahlı saldırının şüphelisini belirledi

Colorado Springs’in 22 yaşındaki zanlısı Anderson Lee Aldrich’i polisle bomba tehdidi karşılaşması sırasında vurduğunu gösteren bir video ortaya çıktı.

Aldrich, Cumartesi günü Colorado Springs’te bir LGBT+ gece kulübünde en az beş kişinin ölümüne ve bir düzineden fazla kişinin yaralanmasına neden olan toplu silahlı saldırının şüphelisi olarak seçildi.

Silahlı adam, 5. sınıf ağır suçlar olan beş adet cinayet ve beş adet bedensel yaralanmaya neden olan önyargı saikli suçlarla suçlandı.

22 yaşındaki Aldrich’in California’dan Cumhuriyetçi Meclis Üyesi Randy Voepel’in torunu olduğu da ortaya çıktı. Bay Voepel, MAGA ideolojisini benimsiyor ve Capitol isyanını Amerikan Devrimi’nin “Lexington ve Concord” savaşı olarak adlandırıyor.

Şüpheli, annesinin memurlara kendisini ev yapımı bomba ve diğer silahlarla tehdit ettiğini söylemesi üzerine Haziran 2021’de tutuklandı.

Colorado savcıları, yalnızca 2021’deki olayın “soruşturmanın bir parçası olduğunu ve uygun şekilde serbest bırakılacağını” söyleyerek bağlantıyı açıkça doğrulamayı reddetti.

1669090740

‘Trans karşıtı nefret makinesi’

Sağcı politikacıların ve medya kuruluşlarının trans bireylere karşı nefreti nasıl körüklediğini inceleyen bir gazeteci, Colorado Springs’teki silahlı saldırının mevcut muhafazakar retoriğin “doğal bir sonucu” olduğunu söylüyor.

The Independent ile bugün erken saatlerde yapılan bir röportajda, İmara JonesTransLash Media’nın başkanı ve Clinton yönetiminin eski bir yardımcısı, saldırının temelinin büyük muhafazakar bağışçılar tarafından körüklenen devasa bir “trans karşıtı nefret makinesi” tarafından atıldığını söyledi.

Bayan, “Daha büyük bir beyaz üstünlükçü girişimin parçası olarak bu ülkede trans karşıtı nefreti körüklemek için çalışan, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı, birbirine kenetlenmiş bir para, politikacılar, kar amacı gütmeyen kuruluşlar, düşünce kuruluşları ve medya kuruluşları ağı var” dedi. Jones.

Family Research Council ve Alliance Defending Freedom gibi aşırı sağcı düşünce kuruluşlarının birden fazla eyalette trans haklarını kısıtlamaya çalışan “kopyala ve yapıştır” yasa tasarılarını nasıl yaydığını anlattı.

Jones, bunun karşılığında yerel politikacıların trans haklarını bir dava célèbre’ye dönüştürmesine izin verirken, arkadaş canlısı medya kuruluşlarının transları kadınlar, çocuklar ve geleneksel aile değerleri için bir tehdit olarak gösterdiğini söyledi.

Bu güçlerin birlikte aşırılık yanlısı grupları harekete geçirmek için birleştiğini ve onları doğrudan harekete geçmeye teşvik edebilecek bir paranoya ve panik atmosferini körüklediğini savundu.

“Onu küçültmek, bir kenara atmak ve öyle olduğunu söylemek daha kolay. [just] rahatsız olan yalnız bireyler, tam tersi doğruysa” dedi. “Bütün bu alt kültür var… bu bir tesadüf değil. Yine, bu doğal bir sonuçtur.”

Io Dodds22 Kasım 2022 04:19

1669086850

Şüphelinin GOP siyasetçi büyükbabasıyla ‘ilişkisi yoktu’

California eyalet yasa koyucusu Randy Voepel’e yakın kaynaklar, onun Colorado’daki silahlı saldırı zanlısının torunu olduğunu doğruladı. göre KCRA 3.

72 yaşındaki meclis üyesinin geçen yıl Bay Aldrich tarafından yapıldığı iddia edilen bomba tehditlerine ilişkin soruşturmaya müdahale etmeye çalışmadığını da eklediler.

Randy Voepel bir MAGA şapkası takıyor. Kitlesel çekim zanlısı Anderson Lee Aldrich’in büyükbabasıdır.

(Randy Voepel/ Twitter)

Bay Voepel, Cumartesi geceki saldırıdan bu yana ölüm tehditleri ve istifa çağrıları alıyor, ancak ara seçimlerde koltuğunu kaybettiği için ikincisini yapamıyor.

Henüz resmi bir açıklama yapmadı.

Io Dodds22 Kasım 2022 03:14

1669083610

Ben sadece bir adamım. Bu kadar.’

Richard Fierro röportajını şu kasvetli sözlerle bitirdi:

“O beş kişi eve varamadı. Onlardan özür dilerim. Keşke oradaki herkesi kurtarabilseydim. Keşke daha fazlasını yapabilseydim. Tamam mı?

“Ama o insanlar bu gece evde yok. Ben varım. Ve buna gerçekten üzüldüm. Gurur duyduğum bir şey değil. O yüzden lütfen o kurbanları işaret edin. Beşi de burada duran herkesten daha fazlasını hak ediyor değil mi? şimdi. ben sadece bir adamım. hepsi bu.”

Io Dodds22 Kasım 2022 02:20

1669082110

‘Ailem o odadaki herkesti’

Az önce yaptığı röportajda, Richard Fierro topluluğuna yoğun bir bağlılıkla tutkulu, açık sözlü ve kendini geri plana atan biri olarak ortaya çıktı.

Gazetecilere “Ailemi kurtarmam gerektiğini biliyordum” dedi. “Ve o aile, o zamanlar o odadaki herkesti. Ben de bunun için eğitildim. Onu gördüm ve gidip onu yakaladım.

“Onu aşağı çektiğimde, ona dedim ki: Seni öldürmek istiyorum dostum. Seni öldüreceğim -” Küfür ettiği için özür dilemek için bir an duraksadı. “Bir aile üyesini öldürdü. Ben duygusal bir adamım ama ailem için güçlü olmaya çalışıyorum.”

Bir muhabir ona askeri eğitiminin hangi unsurunun bu ana ayak uydurmasına izin verdiğini sordu ve o da şöyle dedi: “Hadi dostum. Bu refleks. Değil mi? Refleks: git! Ateşe git. Eylemi durdur. Dur. aktivite. Kimsenin incinmesine izin verme. Herkesi geri getirmeye çalıştım.”

Bir muhabir ona Binbaşı diye hitap ettiğinde sözünü kesti: “Bana Binbaşı deme. Emekliyim. Hizmetimden gurur duyuyorum ama sadece zenginim. Ben bir sivilim.” (Onu eski bir kaptan olarak tanımlamamız yanlıştı.)

Geçmişini anlatırken, “Annem ve babam çok çalışmak için çok mücadele ettiler. Babam marangozdu. İki kelime: soya göçmeni” dedi. [I am an immigrant].

“Ben göçmen bir aileyim. Kayınvalidem – herkes göçmen. Ben de tecavüzcü falan mıyım?” Son kısım, görünüşe göre Donald Trump’ın sözlerine atıfta bulunarak alaycıydı. rezil iddia 2015’te Meksika ABD’ye “tecavüzcüler” gönderiyordu.

Ordudan nasıl ayrıldığı sorulduğunda, “Dört tur beni yıktı dostum. Ben büyük bir çocuğum. Formda kalmak benim için zor, beni yıktı. Yani bittim. Yapamadım.” artık git. yetişemedim. daha fazla gidemedim.”

Io Dodds22 Kasım 2022 01:55

1669080550

Richard Fierro: “Dinle, ben bir kahraman değilim”

Kulüp Q kahramanı Richard Fierro muhabirlere harika bir röportaj verdi, “düşünmediğini” ve tetikçiyle mücadele ederken saf “içgüdü” ile hareket ettiğini söyledi.

Olay sırasındaki düşüncelerini hatırlayarak “Bu adamı öldürmeliyim” diyor. “Çocuğumu öldürecek. Karımı öldürecek…

“Dinle, ben bir kahraman değilim. Orada gerçek kahramanlar var. Değil mi? Umarım gerçekten kahraman olmak isteyen insanlar bunu yapar. Tamam mı? Başar. Umarım kızım bir kahraman olur.”

“Ben bir kahraman değilim. Ben sadece bir ahbabım – biz sadece başarmaya çalışan San Diegolu serseri çocuklarız, dostum.”

“Ben heteroyum, çocuklarım hetero. Ama biz oraya gidiyoruz, patronluk taslıyoruz.” [the club] onlarla. Neden? Niye? Çünkü bu toplumla ilgili. Parayı sisteme geri vermekle ilgili. Burada herkesin hayatta kalması gerekiyor. Her birini seviyorum.”

Io Dodds22 Kasım 2022 01:29

1669080010

Belediye başkanı, polisin Colorado’nun kırmızı bayrak yasasını kullanması gerektiğini söyledi

Colorado Springs belediye başkanı, eyaletin kırmızı bayrak yasasına karşı olduğunu ilan eden ilçe şerif departmanına şifreli bir azarlama yaptı.

Vuran zanlının daha önce Haziran 2021’de tutuklandığı El Paso’daki şerifler, ilçelerini “İkinci Değişiklik Sığınağı” ilan ettiler ve özel durumlar dışında memurların kırmızı bayraklı dilekçe vermelerini yasakladılar.

Belediye başkanı, “Kırmızı bayrak yasasına ilişkin görüşüm, yasama organı tarafından kabul edildiği, Colorado’da yasa olduğu ve uygun durumlarda kolluk kuvvetlerinin bundan yararlanması ve kullanması gerektiğidir” dedi. John Suthers.

Ancak devam etti: “Bu davadaki koşulların kırmızı bayrak yasasının uygulanmasına yol açacağı varsayımına karşı uyarıda bulunuyorum. Bunu bilmiyoruz ve öyle ya da böyle herhangi bir sonuca varılmaması konusunda uyarıda bulunuyorum.”

Emniyet Amiri Adrian Vasquez “Belediye başkanının kırmızı bayrak yasası konusundaki tutumunu yineleyeceğim. Bu şu anda Colorado’da bir yasadır. Kolluk kuvvetleri, kırmızı bayrak yasasının parametrelerine uyan güvenilir bilgilere sahipse, o zaman bu konuda harekete geçmeliyiz.” .

“Ama belediye başkanının dediği gibi, bunu yapabilmek için… doğru bilgilere sahip olmamız gerekiyor. Öyleyse, öyleyse, elbette yapmalıyız.”

Io Dodds22 Kasım 2022 01:20

1669078990

Yetkililer neden şüphelinin bomba tehditlerinin kayıtlarını mühürlemiş olabilir?

Artık şüphelinin bir önceki tutuklanmasına ait kayıtların neden mühürlendiği hakkında daha çok şey biliyoruz.

Bugün erken saatlerde düzenlediği basın toplantısında, eyalet savcısı Michael Allen Anderson Lee Aldrich’in kolluk kuvvetleriyle önceki etkileşimleri hakkında yorum yapmayı reddetti.

Ancak, Colorado eyaletinde reddedilen birçok ceza davasının, 2019’da kabul edilen iki partili bir yasa sayesinde otomatik olarak kapatıldığına dikkat çekti.

Allen, “Colorado’nun çok katı mühürleme yasaları var” dedi. “Bunun anlamı, Colorado eyaletinde bir mahkemede bir dava açılırsa ve herhangi bir nedenle reddedilirse, o dava otomatik olarak mühürlenir.

“Buradaki fikir, eğer onları bu suçlamadan mahkûm etmenin bir yolu yoksa, o kişinin bu suçlamayı hayatlarının geri kalanında yanlarında taşımak zorunda kalmaması gerektiğidir. Arkasındaki tasarım bu.”

Allen, yasanın yetkililerin bu tür vakalar sorulduğunda “böyle bir kayıt olmadığını” söylemesini gerektirdiğini de sözlerine ekledi.

Io Dodds22 Kasım 2022 01:03

1669077310

Belediye Başkanı, şüpheliyle mücadele eden ‘mütevazi’ kahramanı övdü

Colorado Springs belediye başkanı, tetikçiyi yere indiren adamı övdü ve “bu kadar alçakgönüllü” biriyle hiç karşılaşmadığını söyledi.

Bu öğleden sonra düzenlediği basın toplantısında, Belediye Başkanı John Suthers saldırgana yönelik suçlamayı yöneten eski bir ABD Ordusu yüzbaşısı olan Richard Fierro ile görüştüğünü söyledi.

“Bugün buraya gelmeden önce, bu davada şüpheliyi etkisiz hale getiren iki kahramandan biri olarak tanımlanan Richard Fierro ile konuşma fırsatım oldu ve bence – ve sanırım ilgili herkesin görüşü – çok fazla hayat kurtardı. ,” dedi Bay Suthers.

“Bu kadar alçakgönüllü bir şekilde kahramanca eylemlerde bulunan biriyle hiç karşılaşmadım. Bana sadece ‘Ailemi korumaya çalışıyordum’ dedi.”

Io Dodds22 Kasım 2022 00:35

1669075870

‘Onu indirmem gerektiğini biliyordum’

İşte tam hikayemiz Richard FierroColorado Springs saldırganıyla mücadele eden eski Ordu yüzbaşısı.

45 yaşındaki Bay Fierro söyledi New York Times Cumartesi gecesi ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte Club Q’daydı ve şüpheli içeri girip kulübe otomatik ateş açmaya başladı.

Askeri eğitiminin devreye girdiğini ve silahlı kişiye doğru koştuğunu, onu vücut zırhından arkadan yakaladığını ve kendi tabancasıyla defalarca kafasına vurmadan önce yere çektiğini söyledi.

Bay Fierro, “Onu indirmem gerektiğini biliyordum,” dedi.

Io Dodds22 Kasım 2022 00:11

1669074849

Video: Aldrich, Haziran 2021’de polise teslim oldu

İşte videosu Anderson Lee Aldrich geçen yıl Haziran ayında iddia edilen bomba tehditleri sonrasında polise teslim oldu.

Colorado Springs şüphelisi önceki bomba tehdidinin ardından polise teslim oldu

Io Dodds21 Kasım 2022 23:54



Kaynak : https://www.independent.co.uk/news/world/americas/crime/colorado-springs-shooting-victims-anderson-lee-aldrich-b2230142.html